OPSIDEJSI

Ville bara meddela alla om att jag fortfarande lever. Varit upptagen med annat om man kan säga så och har inte haft varken tid, lust eller ork med att sätta mig att blogga. Men jag antar att jag är "back-on-track" igen. Calle slutade en timme senare och jag en timme tidigare än vanligt och vi bestämde oss för att mötas hemma istället för att hålla på att vänta och allt sånt. Innan calle kom hem hann jag med att städa och göra lite fräscht här uppe på min övervåning som var mer än behövligt, så nu är det fräscht och fint! Calle spenderar även natten här då vi åker iväg till min syster för att ha lite födelsedagsfirande för en utav min systers två söner som fyllde tre år i torsdags. Planerna för ikväll är att dega oss framför BB eller något annat tråkigt fredags program, calle har även huggit in på glassboxen som kom för ett tag sedan då han redan fått i sig två på 30minuter.. hum.. frågan är om man ens kommer kunna räkna på fingrarna hur många de blir innan kvällen är slut. Godnatt!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback