OLDIES


Jag och calle, som ni kanske nu vet, inte är riktigt normala - på bilden är vi on our way till Charlies, min systers yngsta sons dop.


Vi kallade oss och kallades slagsmålsklubben. Finns även ett förfärligt dåligt band med samma band, komiskt. Här tävlade vi i grupp för första gången förra året, dvs när jag gick i nian och vi kom tvåa! Och vann ett hedersomnämnande.


Ett inte så pjåkigt hotell på grancanaria. Dock inget ställe vi kommer att återvända till då saltvattnet i poolen visserligen gjorde oss brunare men det var inte så behagligt att bada i då man som jag, inte gillar saltvatten helst inte vill bada.


Min systers äldsta son, Benjamin, lånar mina solbrills och han passar i dom mer än jag actually


Jag och min systers sambo gör fula grimarser, båda är skit bruna och jag vill mer än gärna ha tillbaka färgen så snart som möjligt. Helst typ nu nu NU!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback