NATURKUNSKAPSPLUGG






Skoldagen idag var lite kämpigare än förut och på sista lektionen tröttnade jag helt och hållet och var mer än uttråkad, satt och gjorde det som föll mig in som bland annat var att göra grimarser, datorskyddet på huvdet mm.. och ja, stackars min bänkkamrat den lektionen. Hemma nu äntligen säger jag bara. Blev myskläder på direkt, lärt mig av Sonesonnarna haha, satte mig och åt middag direkt och sitter förtillfället med naturkunskapen och ska plugga in lite för och motargument, fakta och lite sånt. Sedan ska jag rycka in på samhällskunskapen då jag måste lägga till en grej och sen kolla igenom historian innan jag bestämmer mig för att skicka in den. Hare bra sålänge, hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback