MINI TRIP




Blev som sagt en liten minitrip till boländerna och lite sånt för att inhandla present till syrran min som fyllt år. Själv hittade jag inte mycket då det endast blev en ansiktsmask för min del, vet inte riktigt om jag tål denna billiga skit då jag faktiskt har fått uslag osv av såna här förut.. Men de är bra har vissa sagt så det blir lite spänning sen när jag väl prövar den ikväll. Jag har även börjat packa och gör iordning inför morgondagens utflykt och har allt nästan klart, tvättar UF overallen at the moment och hoppas verkligen att den inte krymper i tvätten då jag råkar illa, men inget sånt har hänt när jag tvättat förut så.. varför skulle det hända nu? Funderar på att rensa ut lite saker ur lådor mm. för att försöka få det så cleant som möjligt i rummet, blir även Sean Banan på högsta volym. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback