IDAG ÄR DET TISDAG,FAKTISKT

Äntligen hemma efter en otroligt lång dag. Var slödagar hemma sedan måndags och idag var det raka motsatsen. Skolan gick väldigt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle göra. Även jobbet gick som smort då huvudledaren nu är tillbaka ifrån Bangladesh och barnen var super duktiga, nästa vecka blir det att börja med det de ska visa upp på våruppvisningen i April!

Har precis fått i mig mat och ligger i matkoma at the moment, är verkligen jätte trött men ska vänta med att lägga mig eftersom att jag inte vill vakna mitt i natten av att jag är pigg like before. Måste även ta och nämna att jag verkligen älskade vädret idag, super varmt och det är varmt ute redan nu vid nio tiden på kvällen då det faktiskt till och med är plusgrader. Jag känner att våren är påväg.. ååh härligt. Planerna för nuet är att läsa igenom svenskan då jag ska redovisa imorgon. Hejsvejs!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback