HO HO FIRA JUL MED SEAN BANAN

































På sista lektionen blev det engelska redovisning vilket gick galant, kunde i princip inte ett skit men det visades nog inte då det flöt på ganska galant. Det blev ingen lång vistelse på stan efter skolan, utan bara 15 minuter då vi preciis lyckades missa bussen. Har även fått tag i gratis live streem till BB 24/7 vilket var otroligt lätt förtjänt! Har precis ätit middag och resten av kvällen kommer spenderas genom att göra det jag känner för, jag njuter (nuuuuter som calle säger) av att jag inte har några läxor. Ah juste! Ska förövrigt flytta ihop med Emma.. haha skämt åt sido, det är en samuppgift. Måste även öva lite på danserna vi ska framträda imorgon på fyrishov i A-hallen klockan sju på basket matchen, tror det är uppsala basket mot - 08 stockholm.. Not sure. Plus att det kommer befinna sig lite publik då en av dom är kompis till mig (hej lonely) nej men jag har inte så många basket intresserade kompisar - faktiskt. Men iallafall det jag ville komma fram till var att det kanske kommer kunna komma ut en film på det för de som är intresserade av det. Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback