Cuz the party is in my head


Lite äventyr har man haft iallafall. Drog med pappa till affären i brist på att inget att göra, plus att why not? Vi handlade och jag bestämde maten, grillad kyckling filé med pommes o bea och sen drog vi in på en sko affär och jag, skoproffset själv, haha skämt åt sido, jag hjälpte honom att välja skor. Han pekade på ett par skit fula först men vi gick ut i affären med de snygga i påsen vilket var tur! Även passat på att städa lite på rummet och gjorde det effektivt så nu har jag ingenting att göra, igen. Funderar på att dra ner på stan i väntan om att calle ska bli klar, vi ska nämligen gå och byta mina jeans som har pajjat och sen ska jag iväg och dansa lite inför gigget jag pratade om att vi hade på tisdag. Det är nämligen ett gig för Uppsala basket på fyrishov då vi ska dansa i pauserna. Invidge förra årets skinnjacka idag, den är otroligt ful men det är någon iallafall.. letar ju som sagt efter en ny. Men nu blir det packa danskläder och sen dra iväg för att träffa de andra girlsen och öva. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback