BLUE




Hemma för ett tag sedan efter en otroligt lång dag, började 08.30 imorse och det glädjer mig något otroligt att jag börjar en timma senare imorgon.Hann plugga någon timme innan dansen vilket var bra eftersom jag missuppfattat att provet som skulle vara på torsdag, trodde jag och resten av klassen, är imorgon vilket är en uppsatsskrivning och jag är inte speciellt inläst på ämnet överhuvudtaget så.. jag kommer antagligen kugga starkt. Även en stor uppgift i historia som ska vara klar på torsdag vilket jag definitivt inte har tid för eftersom jag jobbar precis hela kvällen imorgon och är verkligen inte så pepp på att börja vid tio tiden imorgon, usch säger jag bara. Men men, fick med mig lite godis och blue energidryck ifrån basketmatchen där vi dansade vilket kommer glädja calle. Har sagt till mig själv att längre än tolv får jag inte vara uppe idag så det blir att börja med plugget redan nu. Godnatt!

kommentarer
posted by: Jassieofficial - En blogg för alla!

Kolla in min blogg btw.. & lämna gärna ett spår efter dig så man kan kika in hos dig igen! ;) Jag ligger på 15:e plats på TopBlogArea bland humorbloggarna! ;D Den är värd att läsa :P

2012-03-28 @ 09:27:03
hemsida: http://jassieofficial.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback