AZUL ES UNA CALOR BONITA


Sitter och gör i princip ingenting, försöker skriva klart mitt så kallade "CV", vet inte riktigt om man nu kan kalla det de men det är något liknande iallafall. Åt för ett tag sen och det blev pappsens hemgjorda hamburgare, inte för att jag är ett fan av hamburgare överhuvudtaget men.. det blev ätligt och det var faktiskt rätt gott. Har inga planer för kvällen utan kommer att göra det som faller mig i smaken, men det blir något i stil med att ligga och slappa i sängen, kolla på onödiga serier och dåliga program på tvn, smsa med min saknade pojke och blogga endel antar jag. Fick även en komplimang tidigare ikväll att min blogg var ursnygg, blev otroligt glad! Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback