AH MEN DU DÅ

Har precis lagt mig i sängen med tvn på, BB såklart. Skypar även med pojken min som jag saknar..
Gigget idag på fyrishov gick väl sisådär.. ena dansen gick bra, andra gick åt heeeelvete hahaha stod stilla för det mesta då jag inte förstor någonting. Men äh, bättre lycka nästa gång! Inte sant? Håller tummarna för det. Drog mig till bussen rätt snabbt och möttes av kaos då alla som kollade på matchen tydligen skulle få plats på en pytteliten enkel buss, fick nästan lite klaoustrofobi där ett tag men det funkade. Ska sova direkt efter BB för att imorgon är en dag då mitt fokus kräver att det är på topp. Har nämligen sista träningen inför BUSAM med gymnastikbarnen då tävlingen är redan nu på söndag. Hoppas på att de är lika fokuserade imorgon som förra veckan, för då kommer detta gå galant. Saknar mina barn dessutom.. eller alltså. Inte minaaaa barn utan, gymnastikbarnen om man säger så. Ska stänga ner datorn nu, Godnatt!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback