10 SANNINGAR OM MIG SJÄLV



1. Jag hatar godis
2. Jag äter aldrig snabbmat såsom hamburgare, kebab osv för att jag tycker att det är äckligt
3. Jag är snart 17 år gammal och är endast 160 cm lång
4. Jag har fyra syskon
5. Calle är den som känner mig som bäst
6. Jag gillar att klämma finnar på andra (haha andra tycker att det är growse)
7. Jag är otroligt morgonpigg
8. Jag gillar tysk hårdrock
9. Jag blir förbannad på folk som ställer sig upp 234567 minuter innan bussen stannar när de tryckt på knappen
10.Jag har 4 olika stilar. 1. Den "söta" ,klänningar, kjolar osv. 2. Den "rockiga", nitar, hål i byxorna osv 3. "snobben" med skjorta, blus under en stickad osv. 4. "baggybruden" som har baggy clothes, såsom stora byxor, stora tröjor, keps mm.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback