VILKEN VÄNDNING

Ja herregud vilken vändning på vädret det blev. Igår satt man ute och svettades när man bara hade bikini på sig, 30 grader i poolen och badade ett x antal gånger för svalkningens skull. Och idag, ja, idag.. är det regnigt, tråkigt, grått och förfärligt väder rent ut sagt! Men tur med vädret hade vi i allafall på midsommar, härligt det vart fall. 
 
Idag vaknade vi rätt sent, pga att jag vaknade vid två inatt och behövde väcka calle så han kunde leta fram en ipren åt mig, halsen gjorde så ont att jag nästan blev gråtfärdig, hua.. Vi gjorde pannkakor till frukost som serverades med gammaldags vanlijglass och jordgubbar, mumma. Vid lunchtid åkte vi iväg för att panta burkar och sen har vi inte gjort så mycket mer. Transformers 3 går på film på tv, hela familjen sonesson - nästan, sitter bänkad framför den medans jag sitter med datorn en bit bort och söker på google med sökord "vad kan man göra när man har tråkigt" , både rimliga såsom orimliga men otroligt roliga förslag finns det där. Ingenting som nappar än dock, återgår nu till mitt letande. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback