UPDATE

Det har blivit så otroligt dåligt med bloggandet dessa tre sista dagar, vet inte riktigt varför och kan då inte komma på någon vettig förklaring till varför det blivit som det blivit. Men dessa kommande dagar kommer det bli lite annorlunda på den fronten! 
 
Har varit hos calle och hans familj sedan torsdags förmiddag, firade även en liten lugnare midsommar där vilket var behövligt och otroligt skönt då jag fortfarande dras men den här förbannade halsflussen.. Vi badade, eller jag flöt mest omkring för att inte ta på krafterna för mycket, solade, badade, lyssnade på musik, umgicks och åt gott. Åkte in och pantade igår, blev inte riktigt lika mycket som förra gången då vi kom med ett fullproppat, och ja, det var ett fullproppat släp, men penar blev det vart fall. 
 
Denna morgon blev otroligt seg, en packningsglad moa och en mindre packnignsglad william sprang runt i huset och packade då de för tillfället befinner sig på Rhodos - lyllosarna! , jag låg och halvsov mer eller mindre till halvtolv och gick sedan upp för att göra frukost. Vi gjorde oss i ordning lite impulsivt och vi uträttade ärenden i ungefär hela uppsala. Stan - Gränby - IKEA hann vi med på lite mer än två timmar och fick bara med mig hem lite saker ifrån IKEA, calle likaså, lite ljus och örngott. Dvs, behövligheter.
 
Långt men behövlilgt inlägg - antar jag, ikväll sover jag ensam för första gången på sisådär tre fyra nätter och kommer bli otroligt tomt. Jag ska gotta mig med choklad och kolla på tråkiga söndags program. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback