TIDIG SUSSNING PÅ SOMMARLOV?

Ja men ni såg rätt, ska lägga mig redan nu. Inte för att jag kommer somna inom den närmaste timmen eller snarare, timmarna.. så är det värt ett försök. Imorgon jobbar jag mellan 08.30 och 15.30 om jag inte har tagit helt fel på tiderna. Ska jobba med sommarläger på gymnastiken med uppsalaflickorna nämligen!  Inte nog med att jag jobbar den här veckan ut så ska calle iväg till en annan stad och jobba och han kommer inte hem förens fredag kväll.. suck. Då calle jobbar är det schemalagt här hemma med pluggning av matte, känner att detta kommer funka prima faktiskt! Godnatt på er, och kul att många tittat in idag trots skolavslutningarna och allt. Godnatt, hör av mig imorgon innan jag åker! 
NU: Skummläsa rolig bok.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback