STUDENTFIRANDE

Det här var ungefär lite mindre av hälften som fick komma upp idag, resten tar jag ikväll om jag orkar eller imorgon. Stack ju som sagt iväg strax efter elva tiden till Fyrisskolan där vi skulle se William springa ut med familjen Sonesson, sedan bar det hem till Calles & Williams morbror för studentmottagning. Efter många om och men fick vi hem båda två, med samma åk men vid helt olika tider. Vi åt en otroligt god sommarbuffé, prinsesstårta till efterrätt, vi ungdomar som fanns kvar lite mot kvällningen busade lite med musiken också då det dock inte fick de reaktionerna vi hade hoppats på då de diggade till musiken istället för att ifrågasätta. Vi tog sedan en bulle och kom hem för kanske en timma sedan. Nördar oss likt gårdagen med varsin laptop i knät men jag ska snart slå igen min för att sedan slockna, jag är galet trött.. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback