SÖMN IS WHAT I NEED

Blogg.se vill inte riktigt sammarbeta. Vi har nog en sak gemensamt, jag och blogg.se alltså, båda har en riktigt dålig dag. Jag glömde att slänga in ett inlägg innan jag drog ut och tränade men jag ville inte missa regnet, då jag faktiskt älskar regn för de som inte visste det, och speciellt när man ska träna. Det blev en löparrunda på 4km och ett inte så tungt styrkepass efteråt. Ska nu dra mig mot sängen då ögonen inte vill sammarbeta.. jag vill se slutet på programmet på kanal 5, medans ögonen vill sova..suck. Imorgon är calle ledig den lyckosten, själv har man tre lektioner som är helt utspridda på dagen, en på morgonen, en vid lunch och en vid tretiden. Men, snäll lärare som vi har lyckades vi flytta lite så istället för att sluta tre, slutar vi vid ett någongång. Härligt härligt! Godnatt!

kommentarer
posted by: ♥ TOVA - KNASIGAST ♥

YO! :)

nu är tävlingen "HELGENS KNAS" (som helgens blogg) upp på bloggen..

dirketlänk ifall du vill vara med -> http://knasigast.blogg.se/2012/june/som-helgens-blogg-fast-helgens-knas.html#comment

ha en bra helg :D

2012-06-08 @ 13:48:17
hemsida: http://knasigast.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback