SKA PÅBÖRJA DET INNAN DET ÄR FÖR SENT

Bild på citron och maräng kakan vi gjorde idag! Den kunde ha fått stått några minuter till i ugnen men god var den, lite improvisering blev det också men resultatet blev ju inte uruselt.

Har satt platttången på värmning redan nu och ska väl låta den stå där.. åtminstonde en kvart för att få nå den högsta värmen. Jag har nämligen inte de lättaste håret att platta då det är så otroligt tjockt och fluffigt och de vill helt enkelt inte ligga ner platt. Måste nog införskaffa mig ett såntdär speciellt hårserum man sprutar eller geggar i håret innan man plattar som hjälper till att hålla det fint och rakt. Underhållning måste man ha när man plattar håret, eller, jag i allafall och för idag blir det fotbolls EM, Ukraina-Sverige spelar nämligen (NÄHE). Jag, den minst fotbollsintresserade i hela Sverige ska kolla EM, yes you heard me!
Påtal om i princip ingenting, fick reda på mitt svenska nationella resultat förra veckan och engelska idag och jag kan då inte vara nöjdare! Eller jo, tekiskt sätt så kan jag väl det men hur som haver, otroligt nöjd blev jag i allafall. Efter en massa babbel nu så blir det tyst ett tag, adios sålänge!

kommentarer
posted by: Isabell

Tack så mycket! :)

Dom är så naturligt! Ett tips är att ta en ren mascara borste när man har tagit på mascara och sortera fransarna med den! :D

2012-06-11 @ 20:52:00
hemsida: http://isabells.myshowroom.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback