NYA FAVORITEN

Blev hemskjutsad för inte alls länge sedan, kom på att jag hade en liten skolsak kvar att göra innan jag tar sommarlov imorgon så det blev inte något universitet firande för mig inte. Så det är väl typ det jag ska ägna mig åt den här kvällen. Känns inte så speciellt inför morgondagen, då det är skolavslutning.. alla skriver om det på bloggar, instagram, facebook, att dom längtar så jävla mycket till skolavslutningen och hej och hå! Det har blivit lite som när man fyller år och julafton, det var roligare när man var yngre, nu är det bara som vilken annan dag som helst. Hej hej här var man depp! Nejdå, skönt ska det bli vilket som.
Varken jag eller calle kommer att få så långt sommarlov då vi båda börjar jobba redan på onsdag! Jag bara den veckan slut (tror jag) och calle i två hela veckor ända bort i västerås! Drycken på bilden har blivit min och calles favvis nu, 10:- på ica, billigt och bra! Inte för att jag gillar kaffe men detta går fanimej an!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback