NEW IN

Hemkommen efter ännu en dag man kan räkna bort ifrån de få skoldagarna som är kvar. Drog mig ner på stan efter skolan i ensamheten och fick med mig det som finns på de halvshajskiga bilderna ovan. En tröja jag fick för halvapriset pga ett litet hål på ena sidan, mascaran och myrraoljan fick jag för för en rätt billig penning då jag hade 50kr i presentkort.
En nyklippt calle knackade för en stund sedan på dörren för att lämna en bok, och jag ska när som helst sätta mig och plugga och det kommer hela kvällen - roligt nog, att bestå av. Skulle vara barnvakt imorgon, men vet inte riktigt om det blir av då halsfluss befinner sig bland syrrans familj. Så det blir antagligen en hel plugghelg för min del. Plugga fredag kväll,lördag och söndag. Trodde jag var klar med pluggandet efter helgen, men idag på sista lektionen spottar läraren ut sig något jag inte hade hoppats på, ett läxförhör/prov i svenska nästa vecka. Jag. Orkar. Inte. Förstår verkligen inte varför man lägger ett provliknande läxförhör precis i slutet av en kurs. Naturkunskapsboken ropar mitt namn, adios!

kommentarer
posted by: Eline

Jag följer dig med nu! :)

2012-06-01 @ 17:59:43
hemsida: http://elinenorin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback