NEW IN

Hemma nu efter ruskvädrets utgång och vad det hade att bjuda på. Hittade varken en regnjacka eller ett medtagbart paraply så det fick gå utan helt enkelt, blev rätt blöt men inget jag störde mig på. Dansade till två och fixade klart två koreografier vilket känns skönt, lite mer träning sen så blir det prima! Kom hem bara för 30 minuter sedan, men jag har hunnit få i mig lite sen lunch och kollat på inspelningarna utav danserna på fullskärm på datorn då jag suttit och skrivit ner lite fel, vad som behövs ändras och lite sånt där. Blir iväg dragen om en timma igen för Teodors simmskola då mammsen sticker iväg på zumba.. börjar bli lite standard känner jag. 
 
Bilderna ovan var saker jag fick med mig hem idag, en urball bikini, make-up remover och ett nytt nagellack faktiskt, mintgrönt fick det bli.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback