MORSNING KORSNING

Studenterna fick pryda detta inlägg.
Skulle gjort en inlägg om vad dagen skulle bjuda på tidigare idag, men calle missbedömde tiden lite och trodde att matchstart var en timma senare än vad den egentligen var så blev det lite stressigt där ett tag. Men han hann och det är det viktigaste! Hans farmor och farfara hämtade upp oss här nere vid vägen och det var även mitt fotbollssällskap för dagen. De hade lite otur med vädret då bara några minuter innan matchstart så började det hagla och strax därefter spöregna, men inte stoppade det bälinge då de vann med 3-2 och calle gjorde det avgörande målet.
Nu sitter jag här ensam, calle har precis blivit upphämtad av hans mor och far och jag funderar på om jag ska storstäda rummet och varför inte möbler om på samma gång? Roligt med nytt! Skulle vilja träna också men jag tror att jag skippar det idag och lägger det på morgondagen istället. Det kanske blir lite styrka mot kvällningen men inte löpning inte. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback