LET'S GO TO THE MALL

Såhär har min eftermiddag/kväll sett ut i stort sätt. Calle kom hit vid halvfyra/fyra tiden någon gång och ingen orkade resa sig ut soffan på ett bra tag. Men vid femtiden fick vi ryck och bestämde oss för att gå upp till centrum för att panta burkar. Under tiden vi gick bestämde vi oss för att köpa med oss hem en brakar frukost till morgondagen med goda baguetter, mozarella till mig och lite sånt. Mackor blev det till middag, subway för calle och en baguett med kyckling röra ifrån ica blev det till mig då jag faktiskt inte gillar subway. Vi passade även på att hyra film som vi smaskade mackorna till och filmen har nu precis slutat, calle drog och skulle duscha ur waxet och själv sitter jag och klurar lite på vad det finns för tvprogram att kolla på.
Planerna för morgondagen har jag redan klurat på, calle spelar match här i mina trakter och ska ner och kolla på honom med min yngre bror om vädret tillåter, annars blir det bara jag. Plus att det blir en brakar frukost och jag längtar!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback