KLASS S11D

Ett foto på klassen fick pryda detta inlägg då jag inte har något att ta kort på för tillfället! 
 
Det verkar ha blivit lite av en standard för mig att slå upp ögonen vid halv elva då jag gjorde det även idag. Har inte hunnit med mer än att äta frukost, sätta på lite musik, öppnat datorn och kollat min email. Ska väl snart ta tummen ur rumpan för att fixa mig för att sedan dra mig mot stan för att försöka fixa bikinin ju. Väntar ett samtal ifrån calle också, när nu det blir. Han ska höra av sig när det inte finns mer att göra på jobbet då han förhoppningsvis pallrar sig hit ända ifrån Västerås.
 
Sommaren är kort spelas i högtalarna, får nästan lite nostalgi ifrån nians skolavslutning då de har som tradition att varje sommaravslutning sjunga den. Även sommartider som för den delen började spelas preciiis! Men iallafall, vet inte riktigt om det är glädje eller sorg som är känslan.. Aja!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback