JAG REKOMMENDERAR

Myrrolja & Nagelserum, myrroljan luktar otroligt gott! Liknande apelsin/mandarin och andra citrus frukter. Myrroljan är tillför att naglarna ska växa snabbare, och nagelserumet är till för att stärka på lång sikt. Det finns nagellack som man penslar på som stärker, jag har prövat det men det fungerar bara på kort sikt. Så jag prövade på den här typen och det har fungerat mycket bättre. På två veckor, bara av att jag har penslat kanske 4 dagar morgon och kväll så har dom redan stärkts.
En liten märklig sak jag märkte när jag för första gången skulle använda dom var att det inte är som nagellack, det torkar inte på nageln och ger ingen vidare glans/lack som nagellack brukar göra. Så bli inte rädda för att de inte ser ut så som nagellack gör när man använder det!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback