JAG - LÄNGTAR

Sitter här och suktar efter att få åka utomlands.. 42 dagar kvar tills jag och calle ungefär har stigit av planet på Teneriffa. En hel månad och 12 dagar. Ska bli så otroligt skönt att få komma bort och vara borta i två hela veckor ifrån sverige, umgås med familjen, bli brun och se stället och hotellet igen! Blir då tredje gången (om jag inte minns fel) familjen åker dit och det börjar kännas lite som hemma faktiskt. Påtal om nedräkningar! Endast 21 dagar kvar tills jag fyller år! iiiiiiH!
 
Jag tog mina två vänner ben & jerry och traskade upp efter jag hängt en omgång tvätt i torkskåpet, ligger nu mätt och belåten i sängen och pratar lite med calle på facebook och kollar runt på allas tråkiga profiler. Och det ska jag nog ta och fortsätta med ett tag till, adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback