JAG KAN NÅTT SOM INTE DU KAN

Smått tuff bild, calle fångar hur en såpbubbla går sönder när den blåst iväg.
 

Bikinin är bytt! Superskönt och jag fick lite mer än 120kr tillbaka, trodde att de skulle totalvägra men som tur var så var det samma tjej i kassan som förra gången och hon mindes faktiskt hur hon hade lovat mig att byta. Mötte upp calle vid tre tiden och vi strosade runt på stan ett bra tag innan vi drog oss hem till mig. Jag fick med mig den där bikinin och ett par trekvarts svarta byxor på rea jag ska klippa av för att göra om till shorts. Då jag även ska försöka mig på det här med att sätta fast nitar! Ska bli spännande. Middag är äten och vi sitter och kollar på spanien - portugal. Inte för att jag kollar så mycket, håller mig för det mesta till med mobilen och datorn.
 
Planerna för imorgon är lite oklara än så länge, så jag återkommer med dom innan jag ska sova istället. Hörs om ett tag! 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback