IM SICK

Hade avkänningar redan igår, halsen  kändes lite skum och hes och idag har jag varit rätt orklös med det mesta inte varit pigg på morgonen och faktiskt haft två dagars sovmorgon då jag inte vaknat förens vid elva tiden vilket absolut inte är mig, är som sagt en morgon människa, vaknar tidigt och är hur pigg som helst och efter det kan jag inte somna om och jag kan inte sitta stilla. Halsen gör mer än ont för tillfället och jag och mammsen drog oss mot ica, jag pantade och bunkrade upp mig med lite halstabletter och tuggumi. Väl hemma, nu när jag skulle fota det så märkte jag färgkoden.. haha.. alla tre sakerna är mer eller mindre gröna. Ska nu bädda ner mig och söka tröst hos pojkvännen via sms, höres!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback