HEJ VÄRMEN, JAG HAR LÄNGTAT EFTER DIG

Sitter och väntar på busfröet på bilden som kommer om sisådär en timma skulle jag tro. Skoldagen var inte direkt ansträngande, vilket brukar bli så nu på sista tiden innan skolavslutningen. Tre lektioner och betygssnack på två av tre av dom, på den tredje som skolsköterskan och pratade lite. En glad tjej åkte hem, åt två mackor och sitter nu här och ska fixa en snabb skolgrej på datorn jag glömt, inte jobbig alls så det är helt lugnt.
Idag är det fredag vilket betyder, enligt Birnbaums tradition så brukar min syster med familj komma hit och äta middag. Men har inte hört någonting så vi får se hur det blir med det. Jag har en liten plan om att ut och löpa och köra lite styrka sen också, men har sträckt någon muskel mellan revbenen och överansträngt någon muskel i benet så v får se hur det blir med det. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback