FINT IFRÅN GINAT

Smått värdelös dag, men ändå behövlig. Inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen, kolla bloggar och det här med att måla naglarna har varit något jag underhållt mig med som mest, och med det sagt behöver jag inhandla lite nya inom kort! Pojken min har anlänt för några timmar sedan i soliga Uppsala, pratar dock om allt annat än vädret som fick för sig att svischa förbi för ett tag sedan, ingen mindre än Mr. Regnskur. Syndis att jag ska ligga här hemma med halsfluss istället för att vara hemma hos honom i väntan på att han skulle komma hem.. Men imorgon ska jag bannemig dit, calle fyller nämligen 17år och jag ska äntligen få ge honom det rosa paketet + tre andra presenter. 
 
Jag ska nog tacka för mig denna, än så, härliga sommarkväll, då jag ska lägga igen datorn och flytta den till ett annat rum bara för att jag inte ska orka hämta den när jag ska ligga i en sådär speciell skön position man gör ibland. Känner att huvudet behöver vila och jag kommer nog att slockna inom kort. Vaknat ett x antal gånger dessa nätter jag varit krasslig och det kommer, förhoppnignsvis att tas igen inatt. Hoppas på en natt fri från att vakna. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback