DREAMER IN A DREAMER WORLD

Sitter här helt förstört, förbannad, förjävla förbannad och alla slags synonymer på det. Datahelvetet stängde av sig själv för systemuppdateringar och min skoluppsats finns nu inte längre. Fan också. Efter nu 1,5 plattandes av hår är det lite plattare och skulle behövas 1,5 timma till. Sverige förlorade, yes they did, såg tyvärr inte mer än till första halvlek då jag tröttnade totalt. Criminal minds dåliga motsvarighet började precis och jag får väl underhålla trötta mig till det, dagens godnattsaga. Målat naglarna med myrraolja och stärkande serum, fick inte bli någon färg på dom tills morgondagen inte. Kläder är framplockade, blev inte så himla uppiffande utan det fick bli något simpelt helt enkelt!
Godnatt på er, försöker slänga upp ett morgoninlägg vid åtta tiden, om jag inte försover mig.. *peppar peppar ta i trä*.

kommentarer
posted by: Sarah

Hej :) Jag använder en slags bronzer innan jag solar. :) Som gör huden mjuk och färgen håller. Finns att köpa på solasmart.nu. Det beror ju lite på vad man har för hudtyp. Jag är ganska ljus i hyn i vanliga fall så då finns det speciella krämer för den hudtypen. :) Sen ska man smörja in sig efter man har solat. För är huden mjuk så stannar färgen kvar längre. :) Där jag solar är det ganska dyrt. Så det kostar 75 kronor för 20 minuter. Men stället är fräscht och håller en hög nivå så jag lägger hellre några kronor extra där än att gå till ett sämre ställe. :) Kram

2012-06-12 @ 00:42:56
hemsida: http://ssssarah.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback