DAGS ATT SUSSA

Ordet sussa.. himla kul alltså. Hörde det för första gången när jag var otroligt mycket med min barndoms vän Nenne, då hennes pappa alltid sa det när vi skulle gå och lägga oss "nu är det dags att sussa prinsessor!", glada minnen det där alltså!
Drar mig mot sängen, dock lite svårt när jag redan ligger i den. Ska i allafall stänga ner datorn, motigt likt varje kväll men känner att jag kanske suttit liite för länge vid den idag. Väderprognoserna för morgondagen ser då inte bättre ut, utan liknande väder som det blev idag ska det troligtvis bli imorgon också, suck. Men! Grejen är den att jag faktiskt älskar regn, men om det ska regna ska det fanimej spöregna, annars finns det då ingen vits med det. Jag är lite smått sugen på att göra några tidsinställda inlägg innan jag ska sova bara för att jag inte har någonting annat för mig och för att det är kul. Adios!

kommentarer
posted by: Anonym

Sv: de är mina egna :) de börjar äntligen bli lite längre.

2012-06-02 @ 22:51:28
posted by: stefhanie

Sv: de är mina egna :) de börjar äntligen bli lite längre.

2012-06-02 @ 22:52:39
hemsida: http://riewe.blogg.se/
posted by: Nenne

Goda tider!

Kan hända att han säger det fortfarande! Alltså sussa inte det där med prinsessor ;)

2012-06-02 @ 23:58:57
hemsida: http://nennesomfan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback