WOOOOPSI


Blev ett litet smått avbrott i bloggandet, inte bloggat sedan.. torsdags eftermiddag om jag inte minns fel? 
 
I fredags var det sista dagen på jobbet och jag trodde att jag skulle vara tröttare än vad jag var! Det märktes att jag somnade tidigt. Ungarna skötte sig galant och jag drog efter det iväg till stan i väntan på buss, tog bussen ut till calle och överraskade stackarn som annars hade behövt vara ensammen ända till natten! Vi åt grillad lax och färskpotatis och sedan satte vi oss och myste på deras altan med dussintals ljus och myggspiral, vi satt där ifrån klockan 18.00 till 00.30, det regnade sista timmen vilket bara gjorde saken mysigare. 
 
Igår blev det poolhäng hela dagen, åkte även iväg med cobran med calles pappa i en dryga timme vilket var super härligt. Bara sitta i bilen och njuta, underbart verkligen! 
 
Idag vaknade vi vid elva, strömavbrott tidigare på morgonen och inatt vad jag förstod.. både ac:n och väckarklockan var avstängd, plus att calles dator spökade och satte på sig själv mitt i natten. Calles moster och farmor kom vid två tiden för trädgårdsvandring. Jag, calle och calles kusin emil blev utskjutsade av calles pappa, de släppte av mig och de ska iväg på "hemligt uppdrag" och eftersom att jag fyller år om ENDAST 9 dagar så har jag mina aningar om vad det såkallade hemliga uppdraget kan vara! 
Nu sitter jag i min säng och ska försöka få lite matte gjort, efter det ska jag försöka orka dra mig mot ica för att handla lite efterrätt! Glass, jordgubbar och maränger.. mummaa

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback