TODAYS WAVE

Åt en god middag med la familia, jag tvingade pappsen att sätta upp min hylla som jag skulle ha/har för tillfället som ett mer eller mindre nattduksbord, lite smått ovant med jag vänjer mig med tiden. Efter det satte jag och calle oss ute på altanen med kort, filtar och infravärmen på. Vår vän kom på besök, rävungen alltså, men försvann fort.. möjligtvis för att han aldrig träffat calle förut, who knows?
 
Nu har vi iallfall kommit in, calle står i duschen och jag ligger i sängen, passar på att blogga och letar efter något vettigt tv program man möjlitgtvis kan kolla på. Imorgon drar jag som sagt till sunnersta igen för att träffa på Erika och Frida, vi har ett mission tillsammans vi nog ska klara av! Kameran följer såklart med och det blir nog ett gäng bilder. Inget mer inlägg idag, tackar för mig och säger godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback