TIDIG KVÄLL IKVÄLL

En bild ifrån fiskningen igår.
 

Det blir en rätt så tidig kväll ikväll, känner mig helt slut även om jag inte gjort ett jäkla skit idag. Endast suttit på rumpan och slappat, inte likt mig inte. Imorgon blir det 23 grader och strålande sol om klart.se har rätt - inte för att de haft det mer än två till tre dagar den här sommaren men.. jag ska i allafall försöka ta mig in till stan för att få lite ärenden innan vi drar iväg nästa vecka, sololja, solkräm och lite andra behövligheter behöver jag köpa in. Efter det kan jag börja packa!  Ska försöka hålla mig ifrån att packa tills på söndag, jag är nämligen en sådan som packar så fort jag får tag i väskan och sen är det roliga slut, när allt är packat och klart. Problemet med att packa för tidigt blir att man kanske vill ha någonting man redan packat ner och då river man upp det och man måste packa återigen! 
 
Nu lägger jag igen datorn, hoppa i myskläder, hämta ett stort glas vatten och sätta mig i sängen för att skriva en lista på allt som behövs göras innan vi åker. Godnatt i förtid!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback