SKICKLIG PÅ ATT LJUGA

Blev varken matteplugg eller att fara iväg till ica då det tyvärr inte fanns någon ork till något utav det. Känner mig lite smått krasslig men hoppas att det går över under natten. Istället har jag bara legat och degat till Gost Whisper på tvn, va någon typ av maraton då det gick kring sju avsnitt efter varandra - jag klagar inte! Har inte ätit middag än så jag ska väl försöka få det gjort innan jag totaldäckar i sängen lite för tidigt för va jag har somnat de närmsta dagarna. Spöregnat, åskat och blixtrat har det gjort under de närmsta timmarna och calle har ingen ström vilket betyder att jag inte har haft någon typ av kontakt med honom sedan 18.00.. känner mig lite smått ensammen så jag får väl hålla mina två tummar jag har och hoppas på att strömmen kommer tillbaka snart. Nu ska jag försöka knåpa ihop en och annan önskelista inför födelsedagen, endast 9 dagar kvar nu! (tjat..tjat..). Adios.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback