MY HAIR IS ON FIRE

Hej hopp va trött jag är! Höll på att somna när jag satt och skrev diplom igår och lika med när jag åkte buss, så fort jag slöt ögonen var jag i princip helt borta. Jag är otroligt trött och vet inte riktigt vad det beror på, man tycker att om jag nu gått upp vid sju och lagt mig vid elva sedan måndags så ska man väl få någon typ av rutin på det? Men det verkar inte som det. Imorgon är det sista dagen på jobbet och det ska bli både skönt och härligt, lite blandade känslor där faktiskt. Anyway, sitter och nästar somnar bara nu men ska försöka att hålla mig vaken tills halv tio åtminstonde så jag inte vaknar upp mitt i natten av att kroppen tror att den sovit klart. 
 
Så vid 10 tiden får jag sova, innan dess ska jag köra lite på nagelvård vilket var ett tag sedan och märks! Måste bli lite bättre på det här med att fota relevanta och roliga bilder.. hum.. ja.. får dra mig en funderare över det. Hejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback