MIN KVÄLL SO FAR


 
 
Blev lite lonelytime med Teodor, jag gjorde i ordning varsin sallad och passade på att äta den utomhus när solen fortfarande var framme. Gick över till grannen och plockade jordgubbar (var lugn jag tar inte utan att fråga utan jag har faktiskt tillåtelse!). Fick en kompis nosande i rumpan, skrek till, han sprang iväg, jag lyfte på nätet över jordgubbarna, märkte att en död fågel satt fast och den var bara fem centimeter ifrån mig kändes det som och jag skrek en gång till.. därför blev det inte så mycket jordgubbar plockade.. haha jag kommer att drömma mardrömmar inatt känner jag. Påtal om min "kompis" som nosade mig i rumpan så är det såklart rävungen som jag pratat om förut. 
 
Sitter nu och väntar på att det ska börja något intressant på tv, jag har lagt till lite på önskelistan och även bytt sängkläder, mysigt värre. Sträckningen i tungan eller vad det nu var jag kände har släppt men istället har jag fått lite annat ont i halsen och jag fasar att det är halsflussen som är tillbaka.. eftersom att jag skippade att ta tabletterna de två sista dagarna så finns det risk att det möjligtvis är den som är på g.  Btw, på fredag kommer min storebror hem ifrån Tyskland!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback