HURTIG BRUTTA

En bild ifrån fridas födelsedag! Tre tjejer saknas dock.
 
Ställde klockan på 10.00 om jag av någon anledning skulle sova längre än det, rättare sagt än gjort - så vaknade jag faktiskt inte innan klockan ringde! Mycket olikt mig. Men iallafall, fick dra mig upp, har nu hunnit fixa i ordning mig lite, ätit frukost och packat väskan lite halvt sådär. Calle ska nämligen dra iväg mig på äventyr idag, i det otroligt fina vädret så drar vi till .. . . . ..  *trumvirvel..* gymmet! Haha :( 
Ska försöka klämma in stan antingen innan eller efter på samma gång så jag slipper åka ner på stan och dras med alla andra om vädret ska fortsätta vara likt idag hädanefter. Blir att försöka shoppa det sista innan resan helt enkelt. Hör av mig när jag kommer hem. 
 
Adios,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback