FRIDAS FÖDELSEDAG PART II

Dagen får starta med en part II av lite bilder som blev kvar ifrån fridas födelsedag, blev inte kort tagna senare på kvällen villket var tråkigt, men men. 
 
Jag vaknade för ungefär 30 minuter sedan av att städerskan gick runt i huset och precis utanför våran dörr lät det BOMOMBOBMOBM CRASHSHHSH , typ så så jag har kollat lite instagram, kollat facebook, kollat bilder och när jag tröttnade på det tog jag upp datorn, och här sitter jag nu! Med en sovandes calle som undermedvetet bytte plats när jag steg upp ur sängen och rullade över till andra sidan och snodde åt sig min plats. Ska nog snart väcka honom, behöver ta en alvedon pga någon förjävla huvudvärk.. dock börjar den gå bort vilket är skönt. Sen är det bara kul att väcka folk, :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback