FRIDAS FÖDELSEDAG PART I

Igår blev det full rulle hel a dagen, ingen tid för bloggning alls faktiskt och därav den otroligt dåliga uppdateringen. Drog som sagt iväg till frida halv 10 på morgonen för att sjunga med tårta och presenter med tjejorna. Efter det drog jag och amanda hem till emma, tillsammans med emma, för att städa och fixa. Några timmar efter det började det droppa in lite fler tjejor och vi satte igång högtalarna och började fixa i ordning mat och efterrätt, gott blev det! Vid 9 droppade calle och lite mer folk in och vi blev lite över 20 faktiskt, super skoj kväll som slutade halv tre då jag däckade hemma hos mig med calle brevid mig.
 
Idag vaknade vi precis strax innan elva, tog moppen ut till calle och har spenderat dagen med sol och bad, åt kall middag vilket var behövligt och drog efter middagen iväg för att fiska! Blev 26..27 fiskar tror jag faktiskt, william tyckte synd om fiskarna och vi kastade dom i sjön när vi skulle åka hem.
 
Nu sitter jag här, har redigerat lite bilder, calle har ätit kladdkaka och jag börjar bli lite smått pömsig faktiskt. Ska nu lägga igen datorn, sätta den på laddning och byta om till sov och myskläder. Tackar för mig och godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback