BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Lite små muppig bild på calle tagen i söndags hemma hos hans moster!
 
Dagen idag var bra, otroligt varmt i hallen dock.. i början var det helt ok men sedan när det blev kring halv tre då kände man av det rejält. Men det ordnade sig vilket var tur! Jag drog mig neråt stan med buss för, hann checka i några få butiker innan det var dags att möta upp syrrans sambo för handledar och indtroduktionskursen för att få köra bil. Den var otroligt långtråkig och är väldigt glad att den är över. Den var slut kring halv nio och har varit hemma i dryga 40 minuter bara. Hann göra i ordning glass och jordgubbar med chokladsås också och ätit upp det faktiskt, börjar bli en aningen trött nu - eller har varit hela dagen då jag inte riktigt än har kommit in i rytmen att stiga upp halv sju varje dag och att jobba med barn nästan sju timmar i sträck då det tar endel på krafterna också kan jag lova. Så detta blir nog mitt sista inlägg då jag lägger igen datorn om bara några ynka få minutrar, godnatt!

kommentarer
posted by: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-07-03 @ 23:19:03
hemsida: http://kristenstewart.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback