ÅTERIGEN REGN


Regnat har det gjort sedan igår kväll, blev ett litet uppehåll i natt/imorse och nu för bara några minuter sedan börajde det ösa igen.. och ska väl göra ända tills måndag nästa vecka om det inte sker något mirakulöst tills dess. Hoppas på varmt och sol den 17e iallafall! 
 
Idag vaknade jag vid sju av att väckarklockan på mobilen ringde, vettefan vad den gjorde på men vaken blev jag. Lyckades somna om en timma eller två men sen vart jag för pigg, satte på tvn och har legat här sen dess och planerar på att göra hela dagen lång faktiskt. Mår fortfarande inte sådär jättebra så det blir bra det. Kanske drar mig mot ica för att hyra film om jag inte lyckas att få någon att göra det åt mig, annars blir det att hålla sig till tvn!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback