AT THE MOMENT

Det fina vädret kom och jag fick en massa skuldkänslor över att jag låg inne, kollade på tv, latade mig och blev allmänt seg som jag förövrigt har varit hela dagen idag. Öppnade fönstret helt, slängt av sängkläderna, plockat lite blommor och satt dom i en vas och till sist så har jag plockat upp de kläderna som låg på golvet och samlade damm. Även fått önskelistan gjord så alla i familjen är nöjda och glada! 
 
Har istället flyttat mig utåt, sitter på baksidan under taket i skuggan med datorn och kamerna och mår snäppet bättre. Saknar min pojke som troligtvis är ute och spelar fotboll i det fina vädret och ska när som helst ta ett dopp i deras 32 graders varma pool.. lite avis är man! Gått runt och fotat lite på baksidan och tänkte visa hur vi har det, de bilderna kommer upp lite senare. Btw, jäklar vilken update det har varit idag! Uppe på nio inlägg om jag inte räknat helt fel.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback