ÄLSKAR SVERIGES CHARMIGA VÄDER

Godmorgon! Själv så väcktes jag av väckarklockan vilket absolut inte brukar vara vanligt för att vara mig då jag brukar vakna typ en timma eller två innan den ska ringa. Men men, skönt att sova ut ibland! Igår natt när jag skulle gå och lägga mig kollade jag vad det skulle bli för väder, 22 grader moln och sol stod det, vafan hände med det?! Att vädergubbarna aldrig kan gissa rätt. Står det sol blir det regn och står det regn blir det.. ja regn. Anyway anyhow, jag drar i allafall ner på stan idag och tar med mig calle, blir att köpa lite inför resan så man har det klart. Sen ska jag fota mig inför ID och äntligen försöka få den här jäkla synkollen för en gångs skull! Ska med bussen om inte allt för länge och bör väl.. rappa på nu. Adios!
 
Vi åker bara om 15 dagar nu! 13 dagar om man inte räknar med idag eller åkdatumet.. åååh!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback