A BEAUTIFUL POEM

Godmorgon! Vaknade inte för så länge sedan, 10 minuter ungefär. Det är sol ute vilket jag inte alls hade räknat med idag..? Igår stod det spöregn och 17grader?... öööhh. Men jag klagar inte! Hellre fint än mulet och tråkigt. Calle kommer väl om en timma skulle jag tro och jag ska väl gå upp för att äta frukost. Skulle behöva ner på stan idag för att snappa åt mig en bild till ID och sen en synkoll som är det sista som behövs för att jag ska få börja övningsköra nämligen! Men vi får se va som händer, adios
 
Dikten är skriven utav calle och det är coopywright på bilden så ingen snor texten!

kommentarer
posted by: Anonym

Det där är ju ur en låttext!! :) : All i ever need is you

Svar: Där ser man! Det hade han ingen aning om hahah!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-07-12 @ 11:37:15

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback