+ + + +

Soligt, varmt och och otroligt fint väder. Det stramar åt lite att gå till jobbet då jag gärna hade somnat om några timmar och sedan lagt mig utomhus för att sola och dra hem till calle för att bada. Men nej nej! Jobbet blir ju prio först och det är faktiskt inte allt för dåligt då vi är ute tre gånger, en på morgonen, en efter lunch och en på eftermiddagen, så det är inte så illa. Igår hade jag en dålig kväll och humöret och orken fanns inte för att plocka fram datorn överhuvudtaget så jag kör på ett morgon inlägg istället.
 
Jag drar mig till bussen om ungefär 10 minuter,  börjar klockan 09.00 och slutar som vanligt 15.30. Idag slipper jag att fixa matsäck då det oftast tar en massa tid såhär på morgonen, min tur att äta med barnen i restaurangen nämligen - pannkakor står på menyn , precis som förra veckan jag jobbade haha.. Aja, lite ska fixas innan jag bör dra mig så, hejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback