+ + + +

 
Efter en timmas snack med pojken i telefon strax efter att han blivit upphämtad av hans pappa och cobran så ska jag nu sätta mig en dryg halvtimme .. om inte en timma med matten till en film som går på kanal 6, action komedi "Hot Fuzz". Efter det blir det att sätta sig med godingen ovan för att sedan ha lite "spakväll". Fila,klippa, måla serum och måla naglarna, någon typ av ansiktsmask ska man väl kunna få gjord också! 
 
Planerna för morgondagen var gjorda tills de sprack för bara en kvart sedan.. skulle åkt till calle och bakat till min födelsedag - med ägg denna gång och förhoppnignsvis kommer det bli ett bättre resultat än dagens. Men icke, städerskorna kommer och vi får lov att göra annat helt enkelt. Han kommer hit vid elva skulle jag tro, ska klura på planeringen angående morgondagen och jag återkommer!
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback