+ + + +

Godmorgon! Vaknade för inte alls länge sedan och ska när som helst gå upp för att göra i ordning oss. Jag sticker till sunnersta och calle sticker hem är planen so far. Drar med mig kameran som sagt och ska idag inte glömma minneskortet... gjorde det igår nämligen när vi skulle till min kusins födelsedagskalas. Var nämligen helt helt heeelt säker på att jag verkligen tog ur kortet ut datorn och stoppade in i kortet. Jag tar upp kameran i bilen för att fota och då står det såklart "no card". Yay!

kommentarer
posted by: tove

Hej sara :) Är allt bra med dig?
Har frågestund på min blogg, fråga gärna en fråga :)
Kram

Svar: Hej Tove! Allt är bra med mig, hur är det själv? :)Självklart gör jag det!
Kram.
sarabirnbaums.blogg.se

2012-07-22 @ 18:16:43
hemsida: http://absolutaandersson.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback