Your on my blacklist

Glömde berätta en grej som hände idag..
Innan vi skulle åka och gymma idag, Moa,Emma och jag så skulle jag köpa frukt i våran caféteria på skolan som heter Gluggen. Ställer mig i kö, är på jätte bra humör tro det eller ej då mattanten ger mig världens förolämpning (tog jag det som iallafall). Till höger finns det en inglasad grej, där alla mackor m.m står inne i. Och uppe på den står då fruktskålen. Jag når, helt klart! , Jag säger att jag vill ha ett äpple, hon ber om pengar då hon sedan säger "men oj, når du? eller ska jag kanske ta ner skålen åt dig?"  Hon ser mycket väl att jag når, hon lägger en sådan kommentar, flinar och tar emot nästa kund. Från och med nu ska jag , varje gång jag tar mat kasta ett ont öga på den mattanten..
Plus att.. så kort är jag då faktiskt inte, 160 cm är då en mycket bra längd - enligt mig själv iallafall!

kommentarer
posted by: storebror

du tror inte att de va så att mattanten tyckte du var en lat ungjävel som bara inte orkade ta sjäölv utan hoppades på att hon skulle ta ner ett äpple till dig...

2012-01-18 @ 16:58:29

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback