The big question - But why?


Är nu klarpluggad för ikväll, blev ett till kapittel i samboken. Var med pappa idag och inhandlade frukter, melon och mango, för att jag trodde att jag skulle vara jätte sugen på det ikväll.. men icke! Tar nog fruktsalladen till pluggeriet efter skolan imorgon. The big question - "Vad-ska-man-ha-på-sig-imorgon" tanken kommer väl rulla runt i skallen på mig hela kvällen, alltid lika stor beslutsångest - but why?  Nu blir det att sprita örat, byta till calles stora tröja jag snodde med mig innan mamma hämtade mig igår och sedan lägga sig och bara ta det lugnt. Imorgon har man sovmorgon, börjar inte förns halv tolv! Men.. hör av mig imorgon - adios!

kommentarer
posted by: ...

Shenna! mkt fin blogg må jag säga, kolla gärna in min!

Ciao!

2012-01-15 @ 21:30:10
hemsida: http://fooreeveryoung.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback